Marin/röd allroundoutfit: Sandra och Nike

Publicerat av Jennie Börs den 19 Mars 2011 kl. 22:36 i Outfit

Schabrak - John Whitaker*
Skydd - Börjes (Går ej att direktlänka)
Benlindor - Horze* (men vet att det finns liknande på hästaffären vid Dollar Store i Borlänge)
Hjälm - Jacson Wen*
Stigbyglar - Hööks*
Ridbyxor - Hööks*
Jacka - Horze*

Sandra ville ha en allroundoutfit i mellanklass i färgerna blå/röd. Hittade dock inget röd/blått schabrak som var fint i prisklassen, därför gjorde jag såhär istället. Anledningen till lindorna är att man kan ha lindor i dressyren och skydden i hoppningen. :)

Vill du också ha en outfit? Läs mer här!


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

Tack så mycket, det var skiit snyggt!! :D<3

2011-03-20 @ 17:39:11
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback