Önskeinlägg

Publicerat av Jennie Börs den 09 Mars 2011 kl. 15:40 i Allt & inget



Men för dig som är intresserad. Skicka ett mejl till mig, [email protected]. Skriv/bifoga följande:
-Ditt namn + bloggadress (om du har någon, bdb går också bra)
-Om du ska ha outfit till ryttare, häst eller både och
-Hopp eller dressyr
-Önskad färg (om du har någon, annars tar jag något som passar hästen om det ska vara till hästen.)
-Vilken prisklass, budget, mellan eller lyx (om du inte skriver något överraskar jag dig)
-En bild på din ponny/häst (om det ska vara till hästen)

Så om någon är intresserad, så får ni helt enkelt mejla. :)


Kommentarer
Kommentar av: Minette

Jag har mejlat :D

2011-03-09 @ 21:23:44
Blogg: http://jenmin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback