Take off and fly

Publicerat av Jennie Börs den 17 Mars 2014 kl. 22:59 i Vardag
Trots att det är sent och jag har varit igång hela dagen måste jag göra ett litet inlägg här!

Idag har Johanna hopptränat båda ponnyerna för Erik, först Jumanji och Miro därefter. Jag fick i vanlig ordning vara hästskötare och svischa hästar emellan grupperna, men däremellan befann jag mig på läktaren. Hoppningen gick verkligen super med båda ponnyerna, det är så roligt att se att allt baa flyter på. Dagens eloge går däremot till Miro, de flög nämligen över 1m idag!

Tänk vad han har växt till sig den där lilla ponnyn. Från att ha kastat Johanna som en liten banta till att bokstavligt talat explodera av glädje. Johanna har även utvecklats väldigt mycket som ryttare, det är en annan bidragande faktor. Riktigt roligt att se!

Nu är det däremot dags att stänga ögonlocken, för om sju timmar ringer alarmet.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback