Where is the light

Publicerat av Jennie Börs den 31 Januari 2014 kl. 16:32 i Vardag
Idag är ingen bra dag, omotiverad, för mycket tankar och matteprovsnervös är ingen bra kombination om jag säger så. Ska jag vara ärlig, och det tänker jag även vara, är jag inte alls pepp eller motiverad till pizzakväll och övernattning i stallet ikväll. Jag växte ifrån det för länge sedan och ser tyvärr inte någon glädje i att knappt somna och vakna varannan minut på grund av ont i kroppen. Men det är bara att bita i det där sura äpplet och försöka vara med i positiva klubben även om jag mycket hellre spenderat kvällen hemma framför en film efter kvällsfodringen.

Första US's-övernattningen 2009, gur så länge sedan!

Vet ni vad jag däremot ser fram emot imorgon? Dressyrträning! Det är precis tre veckor sedan senaste så det blir helgens absoluta höjdpunkt, som jag längat. Blev ett oplanerat uppehåll och den egna trimningen där emellan har väl gått lite som en berg- och dahlbana känslomässigt, det känns därför väldigt bra att få ett par ögon på oss under morgondagen. Dagens pass gick i alla fall bra, även om Miros ridhusspöken hade flyttat in i ridhushörnet nere vid läktaren idag!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback