Take a breath

Publicerat av Jennie Börs den 28 Januari 2014 kl. 22:33 i Vardag
Jag hade tänkt att jag skulle hinna både räkna matte, styrketräna och blogga utöver ridning och stall idag: men vart tiden sprang iväg någonstans det vet jag faktiskt inte!

Red i alla fall ett bra dressyrpass på Miro idag! Allt kändes "som vanligt" igen och vi trimmade på lite basic-grejer. Han är så härlig när han komma igång, då är det bara framåtläge som finns på hans planet. Jag har fullt upp med att sitta emot i traven efter avbrotten från galoppen ibland kan jag säga.

Nu är det bara duscha och försöka torka håret kvar innan det är dags för sängen. Imorgon väntat gymnasiearbete på förmiddagen, ska då sätta ihop ett helt nytt kürprogram eftersom jag tänkt om helt (inte alls ute i sista sekund med det, om sex veckor ska det färdiga programmet med musiksättningen presenteras!) och sedan blir jag kvar i skolan hela dagen då det ska pluggas matte på specialidrottslektionen.

Det här blev ett betydligt längre inlägg än tänkt, nu måste jag fortsätta med det jag ska!

Bild från i höstas efter en lyckad träning!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback