Something 'bout the bad boys

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2014 kl. 21:45 i Allt & inget
 
Alltså den här bilden, jag dör vad söt den är. Var inne på en av mina gamla bilddagböcker här om dagen och hittade den, hade nämligen helt glömt bort att den ens existerade. Miro ser väldigt nöjd och glad ut över livet och var där fortfarande lite väl rund om magen. Här hade han varit i vår ägo i precis två månader och det var även under det här ridpasset som jag ramlade av honom för första gången.

Igår la jag upp den här bilden på Instagram med texten "Finn ett(två) fel", för ja, den är inte helt äkta. Det är nämligen så att det var en tjej som redigerade den här till mig för i själva verket hoppar vi över ett hinder. Där hade ni även felet/felen: hindret är bortredigerat och Jennie hoppar Miro. Språnget efter det här är orsaken till att det aldrig blev något hoppekipage av oss, jag åkte helt enkelt av och efter det hoppade jag en hoppletion innan jag la det på hyllan.

 
Här har ovan har ni orginalbilden! Måste ha varit en hel del pysseljobb för att få till allt i den översta bilden. Jag är fortfarande imponerad!

Kommentarer
Kommentar av: Malin Ottenbäck

Grymt bra redigerat! Trodde den första bilden var äkta! :o

Svar: Jag håller med dig!
Jennie Börs

2014-01-19 @ 19:57:23
Blogg: http://tildaomalin.blogg.se
Kommentar av: Felicia

Riktigt bra redigering! Btw fick tips om din blogg på min, så kul att hitta nya fina bloggar att läsa för jag kommer nog komma in här igen! :D

Svar: Det håller jag med om :) Vad roligt att du blev tipsad hit och att du verkar gilla den, hoppas du stannar! :D
Jennie Börs

2014-01-20 @ 16:03:18
Blogg: http://riderstory.blogg.se
Kommentar av: elsa

Oj vad bra redigerat! Såg det inte förrän jag såg andra bilden ;)

Svar: Håller verkligen med dig! :)
Jennie Börs

2014-02-01 @ 19:20:15
Blogg: http://eventingbyelsa.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback