Shopping @ Hööks

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2014 kl. 21:29 i Shopping
När Hööks släppte sin vinterrea var jag inte sen att lägga en beställning, varukorgen fylldes dock främst med ordinarie varor. Det berodde visserligen på att jag väntade med att beställa det jag skulle ha till rean släpptes, reavarorna blev helt enkelt bonusvaror för min del. Idag anlände paketet till posten på ICA, där i fanns allt utom mina ridskor som inte beräknas vara inne i lager förens i mitten av februari. Det måste vara förbaskat populära skor det där med tanke på att jag alltid fått väntat på ny leverans på de, men å andra sidan är de galet sköna och snygga också.

Mest av allt längtar jag tills Hööks öppnar i Borlänge, äntligen en butik i Dalarna och dessutom på nära avstånd. Lite surt bara att det blir lagom tills det är dags att avveckla "köpa massor av hästgrejer" för min del. Det ska öppna till våren men är inte säker på datum, hoppas bara att jag inte är i Thailand just då för jag vill besöka redan första öppningsdagen. IKEAs totaldissade jag däremot öppningen på och var där för första gången typ förra veckan, alltså två månader senare.


Blåa boots, har sedan tidigare ett par i rött som jag är väldigt nöjd med. Dessa bootsen sitter väldigt bra på plats utan att snurra runt. De är dessutom väldigt snygga tycker jag! Kommer säkert bli framför allt Johanna som kommer använda de mest, hon har tur som har en syster som gillar att shoppa. ;)


En svart och enkelt huva till Miro, har sedan tidigare en i brunt som jag är nöjd i. Öronen måste dock sys in eftersom det är full på den, men Miro behöver det eftersom han har ett ganska brett huvud. Har länge letat efter en Eskadron men den här är betydligt mer prisvärd och överlag tycker jag inte att det är så jättestor skillnad mellan de.


Ett par nya hemmasporrar, mina sprack (?) nämligen i våras. 15mm juniorsporrar och till dessa köpte jag även ett par lackade bruna sporremmar i crocomönster. Det är omöjligt att hitta mörkbruna sporremmar med silverspännen tror jag, så nu fick de bli dessa med lack. Tyvärr var de lite rödare än min skor+chaps, men ska ju bara ha de till vardags så.

Världens mysigaste hoodtröja i brunt! Har länge letat efter en fin tröja i brunt och den här uppfyllde absolut mina krav. Den är dessutom fodrad med teddyludd, hur mysigt som helst

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback