My little pony

Publicerat av Jennie Börs den 01 Januari 2014 kl. 23:26 i Allt & inget
Idag är det den första januari, alltså dagen då alla hästar fyller år. Både Miro och Jumanji räknas som 14, men i mina ögona kommer de vara 13 år till sina riktiga födelsedagar. Min största fundering är vart tiden tog vägen, hallå, det var ju inte länge sedan vi köpte Miro som 10 åring!

En födelsedag har jag och Johanna däremot firat med äpplen, nämligen lille Blackys. Busponnyn har nämligen hunnit bli hela 20 år! Det känns ännu mer otroligt, jag minns fortfarande den tiden då stallet.se var sajten som gällde och jag skrev presentationer om min skötponny som var 12. Gamla goda tider. Jag tror däremot att Blacky har många härliga år framför sig, han har fortfarande den där glimten kvar i ögat. Lugnare har han allt blivit med åren, men allt hänger de där små ponnybenen med i många år till. Älskade lilla Blackybus, tänk hur mycket minnen jag har med den ponnyn. Han är definitivt min lilla sagoponny.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback