Look up in the sky

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2014 kl. 21:11 i Vardag
Gårdagen bestod av en stallförmiddag med bland annat Miro-ridning. På eftermiddagen bar det av mot Borlänge för ett informationsmöte som var två timmar långt men å andra sidan väldigt bra och informativt. Det gjorde framtiden ännu lite till förvirrad för det lät väldigt lockande men å andra sidan vet jag inte om jag är redo. Framtiden är inte enkel alltså.

Det blev en stallförmiddag även idag med ridning av båda ponnyerna. Jumanji kändes väldigt fin, avslappnad och på plats efter en liten startsträcka. Grundjobb med mycket galopp, gud vad roligt det är att kunna sitta och leka med galoppen utan problem! Miro och jag hade ett "sådär-bra-det-får-duga"-pass, var lite åt det hållet även igår. Känner mig osäker på om det verkligen blir rätt och om jag får igenom rätt saker. Det är så klurigt och Miro är dessutom inte enkelt alltså. Vi är inne i en minisvacka just nu där jag tror att mitt självförtroende är största boven. Hade egntligen en träning inplanerad idag men den blev inställd eftersom Pernilla är sjuk. Blir en "lekhelg" för Miro och i början av nästa vecka, sedan tar vi nya tag!

 
Idag har det varit en sådan där härlig vinterdag, runt -10 ute och solsken som gör att snön glittrar så underbart. Var riktigt sugen på att gå ut en stund med kameran men tyvärr blev det inget av med det. Hoppas verkligen på fler sånna här vinterdagar framöver för då ska kameran med ut på en tur. Vill verkligen komma igång med fotandet igen och få lite mer vardagsbilder, men det är så lätt att de blir tagna med iPhonen nuförtiden. Vill även ut och busa i snön, helt säker på att Johanna och ponnybusarna är på!

Kommentarer
Kommentar av: Malin Ottenbäck

Shit vilken fin blogg du har! Den verkar dessutom jättebra! Här kommer jag absolut stanna. ;)
Har du gjort designen och headern själv?

Svar: Tack så mycket! Roligt att du gillar den :) Jag har gjort både design och header själv :)
Jennie Börs

2014-01-19 @ 19:58:40
Blogg: http://tildaomalin.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback