Changing thoughts

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2014 kl. 20:23 i Fotografering
I lördags provade jag rida lite på ridbanan, var verkligen sugen på att rida i snön. Hade till och med dragit upp mamma och kamera för att få lite nya bilder. Tyvärr var underlaget för hårt precis som jag hade befarat. Även om det finns en del snö är det bara fin pudersnö = hästarna kommer ner ända till den stenfrusna sanden som finns i botten. Vi styrde istället om och skrittade ut en vända för att ta lite bilder, Miro skötte sig bra trots att han inte hade något hästsällskap! Bilderna blev däremot lite halvtråkiga, tyvärr. Jag skulle ha ställt in kameran manuellt istället för att köra autosport-läget.

Någonting som jag har reflekterat över nu på senaste tiden är mitt sätt att matcha. Förut var det i princip alltid starka och färgglada färger, nuförtiden kör jag stenhårt på svart, marinblått och brunt. Seriöst, jag kan inte ens minnas senast jag körde på någon annan färg. I alla fall inte till träning eller vardags. Oavsett så älskar jag verkligen de här lite mer diskreta färgerna, brunt kombinerat med svart eller marinblått är bara sååå snyggt. Vem trodde att Jennie Rosa Börs en dag skulle växa upp och säga så? Men ta det lugnt, rosa är alltid finast men allt behöver inte vara rosa jämt och ständigt!


Kommentarer
Kommentar av: Malin Ottenbäck

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Jennie Börs

2014-01-27 @ 20:28:02
Blogg: http://tildaomalin.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback