Standing in the hall of fame

Publicerat av Jennie Börs den 01 Februari 2014 kl. 22:21 i Allt & inget
Vart onsdagens och torsdagens statistik kom ifrån är en gåta som jag fortfarande klurar på, dagens statistik har jag däremot fått klartecken i. Det är så roligt att se besökstoppar på statistikmätaren, idag har den dessutom slagit ännu högre!

 
Det här är något som gör mig glad, något som får mig att förstå varför jag ens öppnade den här bloggen igen. Jag tycker verkligen att det är roligt att blogga, jag älskar att skriva och förmedla i text och bild. Mitt mål med bloggen är att gör det framför allt för min egen skull men givetvis är det extra roligt när det även uppskattas av andra. Jag vill dela med mig, jag vill inspirera. För min skull och för andras.

Efter min nystart har jag spridit bloggen på ett sätt: genom ett ynka inlägg på min instagram. Statistiken har varit väldigt låg och jag tror att det mest är människor i min närhet som läser den faktiskt. Jag har funderat på att sprida den på andra sätt för att försöka nå den besöksnivå jag en gång hade, kanske till och med höja den ytterligare. Det skulle vara en dröm att nå ännu högre, vi får se om jag förverkligar den.

Jag har några riktigt bra inlägg på G i utkast kan jag avslöja, inlägg som jag hoppas ska kunna nå ut med bra budskap till er läsare. Det här är inlägg som jag haft på G på enda sedan bloggen nyöppnades, det kanske börjar bli dags att färdigställa samt publicera de nu. Jag känner mig extra motiverad nu när statistiken så här i slutet av dagen ligger på samma nivå som innan blogguppehållet.

Som avslutning på det här inlägget vill jag hälsa er nya läsare välkomna, jag hoppas att ni fortsätter kika in här mer än en gång. Jag vill även passa på att tacka www.dressyrponny.se för läkningen, tack så jättemycket!

Kommentarer
Kommentar av: Linn

Din häst Miro har samma far som min sköthäst! :D

Svar: Vad roligt! :) Jag har aldrig hittat en ponny som vart så nära besläktad med just Miro, bara ponnyer som har Anydale Martin som morfar/farfar. Om du vill får du jättegärna mejla någon bild tillsammans med namn på ponnyn till [email protected], vore roligt att se om det finns några likheter utseendemässigt. :) Jätteroligt att du hörde av dig!
Jennie Börs

2014-02-02 @ 10:52:21
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback