Some inspiration

Publicerat av Jennie Börs den 16 Februari 2014 kl. 22:19 i Allt & inget
Nu på senaste känns det som att bloggen har kommit lite i andra hand utan mening. Jag vill väldigt gärna blogga men tyvärr har jag lite svårt att hitta strukturen. Det finns tydliga bilder över vad jag vill blogga om men det är ämnen som jag har lite svårt att hitta orden för när de ska skrivas ner. Tids nog kommer det, frågan är bara när.

För att få lite struktur med i alla fall ett inlägg om dagen kom jag på en idée. Här om dagen hittade jag en klassisk "blogglista" med ämnen för 30 dagar framåt, jag kopierade den helt enkelt och läste igenom ämnena. Många ämnen är desamma som orginalet, några bytte jag ut för att den skulle passa mig bättre. På något sätt känns det lite "2010" och fantasilöst, men å andra sidan är det en bra start för att få en rullians i bloggningen. Här nedan hittar ni listan, så nu vet ni vad ni har att vänta er för ämnen med start från och med imorgon.

1. En bild på favorithästen

2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra och mindre bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag
10. 5 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min drömhäst
14. Saker jag gör vardagligen i stallet och vardagslivet
15. Varför hästar och ridning mig att må bra
16. En bild som gör mig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. 5 saker du inte visste om min häst
21. Någon jag vill träffa
22. Bästa youtubehästklipp
23. Hoppning eller dressyr?
24. Min framtid
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Ett speciellt minne
29. Något som gör livet lite extra värt att leva
30. Mitt mål med ridningen

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback