Happiness

Publicerat av Jennie Börs den 06 Februari 2014 kl. 01:11 i Allt & inget
Har googlat om allt angående iPhones ungefär hela kvällen, allt ifrån hur döda upplivas till iPhone 5s. Provade alla metoder jag hittade för återupplivning men utan resultat.

Nu en sömnlös timme senare, där jag bland annat funderat på: vart min simkortsadapter är, om det är värt att köpa en ny om jag inte hittar den, om jag hade några jätteviktiga bilder på den döda telefonen och hur ska jag göra med ny telefon, bestämde jag mig för att prova igen. TROR NI INTE TELEFONEN STARTAR!

Tack älskade telefon för det, nu blev allt mycket enklare. Du har även bevisat att iPhones inte är kassa, vilket jag försökt motbevisa typ varje dag i typ en veckas tid. Ååååh, vad glad jag är nu!

Miro bjuder på en glad bild :)

Kommentarer
Kommentar av: Malin Ottenbäck

Gud vad söt! :)

Svar: Tack :)
Jennie Börs

2014-02-07 @ 22:44:18
Blogg: http://tildaomalin.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback