Close to me

Publicerat av Jennie Börs den 17 Februari 2014 kl. 22:02 i Allt & inget
Min absolut största favorithäst är, troligtvis ingen överraskning: världens bästa, enligt mig, Miro. Han är verkligen ponnyperfektion i mina ögon, alla har sina brister och även han men de där bristerna vägs helt enkelt upp av allt annat som bara är så rätt. Jag är så oerhört lycklig över att ha den här fina ponnyn i mitt liv.

 
Det finns även andra ponnyer och hästar som ligger mig varmt om hjärtat, jag tänkte även lista dem eftersom de trots allt har sin speciella plats i mitt hjärta. Jumanji har en självklar plats, ridskolans ponnyer Blacky och Helios lika så.

På ponnysidan får vi heller inte glömma bort Evita som jag verkligen vill träffa snart igen, vi har även Zanzibar som föralltid kommer finnas kvar i mitt minne. På storhästsidan har jag framför allt en favorit, nämligen ridskolans San Remo.

Kommentarer
Kommentar av: Linn Forsström

Den här bilden är helt underbar! Vill ha en precis likadan på Porter. Åh så fin den är! Han är mycket fotogenisk lilla Miro!

Svar: Åååh tack! :D Just den här fotograferingen hade jag haft i mitt huvud i säkert ett år innan jag slog slag i saken och även om solen hade flyttat sig fel mot vad jag tänkt mig blev bilderna kalas! I framtiden vill jag verkligen göra något liknande igen på samma plats, älskar verkligen miljön och allt runt omkring. Jag kan inte annat än hålla med att han gör dig bra på bild, han kan det där med att posera den lilla ponnyn.
Jennie Börs

2014-02-19 @ 16:08:30
Blogg: http://lfdressage.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback