And we've got sunshine even on the rainy days

Publicerat av Jennie Börs den 02 Februari 2014 kl. 20:53 i Fotografering
En regnig dag i oktober fick jag och Johanna för oss att fota höstbilder, sagt och gjort gjorde vi det även om det bokstavligt talat spöregnade ute. Trots regn fick vi faktiskt väldigt mysiga och fina bilder, några av mina favoriter klickades just under den här dagen. Miro är dessutom väldigt söt på dessa bilder, han ser ut som en riktig liten musse-ponny.

Tycker dessutom att bilderna, rubriken och känslan stämmer väldigt bra på mitt band till Miro. Oavsett väder och dagsform känns allt lite bättre så länge jag är med honom. Han är min alldeles egna sol och energispridare. Min älskade och vackra prins. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Matilda

Jättefina bilder!! :D
Superfin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jennie Börs

2014-02-03 @ 14:06:20
Blogg: http://ponnygruppen.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback