Can't take my eyes off you

Publicerat av Jennie Börs den 24 November 2013 kl. 16:34 i Fotografering
En dag i början av augusti gjorde jag mitt bästa för att dölja det värsta dammet som täckte Miro innan jag knoppade, lindade och tränase på honom med det vitfodrade tränset. Jag tog sedan med mig mamma och kameran bort till Norddalsvägen för lite fotografering. Under en lång tid har jag drömt om att ta bilder uppe i sluttningen på en av vägens backar mellan åkrarna, den här dagen förverkligade jag den drömmen. Solen låg tyvärr lite fel och var väldigt skarp, men slutresultatet blev jag klart nöjd med ändå. Det blir garanterat fler fotograferingar på den här platsen.

Jag njuter verkligen när jag ser de här bilderna och de andra som togs under fotograferingen, det här är bara ett litet urval. Han är verkligen galet vacker den där ponnyn, jag finner inte orden. Älskade Miro. ♥


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback