Shopping @ Norells Hästsport

Publicerat av Jennie Börs den 04 Maj 2013 kl. 23:08 i Shopping
Tidigare i veckan såg jag på Facebook att det skulle vara 50% på vita Pikeurridbyxor hos Norells i helgen, givetvis var jag då tvungen att få någon att åka dit med mig. Dessutom fick jag igår ett samtal därifrån att jag hade ett presentkort på 500:- inneliggandes där sedan jag vann en tävling förra året, då blev det ännu mer givet för ett besök. Faktiskt lite bra att det legat där i nästan ett år, hade garanterat köpt något onödigt som ett schabrak eller något annat ovärt för det annars, hehe... Även om schabrak är det bästa som finns (tillsammans med pannband) är shoppingvärlden bredare liksom.

Jag, mamma och farmor åkte därför förbi där på hemvägen från Insjön. Tittade lite efter andra saker men hittade inget, däremot fick en ny vattenhink till Jumanji följa med hem eftersom han haft sönder den ena. Provade sedan två par olika modeller av ridbyxor men valet föll verkligen på det ena paret, de satt mycket bättre och var även snäppet finare. 300:- fick jag betala för dem efter rabatt och att jag använt presentkortet, inte helt fel måste jag säga!

Titta bara på detaljerna, precis lagom diskreta men samtidigt det lilla extra Var lite skeptiskt till fuskfickorna bak till en början, men de gjorde sig bättre på och dessutom syns de antagligen inte speciellt mycket när man väl sitter i sadeln. Det är dessutom stretchmudd nertill och de är helt oskodda, kunde inte blivit bättre!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback