Himlens vackraste stjärna

Publicerat av Jennie Börs den 25 Maj 2013 kl. 23:01 i Allt & inget
Ikväll är en sådan där stund när saknaden bara slår emot mig och jag inser hur mycket jag faktiskt saknar dig. En sån där stund när jag bara vill sitta och titta igenom alla bilder och filmer samtidigt som låtarna spelas för att bara minnas varenda stund med dig.

Du var, är och förblir alltid min stjärna och kung. För mig kommer du alltid att vara världens finaste och bäste Zanzibar. Och du är otroligt saknad. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Andrietta Svärdh

Åh vilken vacker ponny!

Svar: Kan inte annat än hålla med dig... :)
Jennie Börs

2013-05-26 @ 18:43:23
Blogg: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback