Stockholmsäventyr

Publicerat av Jennie Börs den 01 Mars 2013 kl. 21:55 i Vardag
Igår kväll drog vi oss ner mot Stockholm för att sova en natt i lägenheten där pappa bor under veckorna när han jobbar borta. Anledningen till följande var för att jag idag har varit till Hogsta Ridsport för att ta mått till mina nya stövlar, efter en hel del sparande är det nu äntligen dags att slå slag i saken. Det slutade med att det blev ett par Königs Favorit Dressage, givetvis med dragkedja framtill som dessutom kommer vara insydd och en liten silverkrona på skaften. Nu får jag helt enkelt bara vänta med spänning i sådär åtta veckor framöver...!

På hemvägen svängde vi även förbi på ett sälle där vi tänkt prova ut sadlar till Miro, Mustang Hästsport. Vi tittade mest in läget och hörde oss för med lite tider, så förhoppningvis blir det inom kort en tur ner dit med Miro i släpet.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback