Miro - 23 mars 2013

Publicerat av Jennie Börs den 23 Mars 2013 kl. 19:34 i Ridpass - Miro
Idag skrittade vi ut tillsammans med Johanna och Jumanji, det blev en vända genom byn och sedan red vi bort på Norddalsvägen och vände vid backen. Mystur vill jag lova att det blev, men det är sådant som man behöver ibland. Miro kändes väldigt avspänd, mjuk och fin. Skrittade på bra framåt med en fin kontakt på bettet, fick verkligen en bra känsla. Behövde inte underhålla honom så mycket heller, utan han skrittade på som ingenting utan några större fjanterier.

På Nordalsvägen jobbade jag med lite öppnor, slutor och skänkelvikningar. Inga större problem alls och Miro hade väldigt mycket tryck i sig eftersom han mest av allt ville trava. Jag är nöjd med honom, vädret var dessutom superhärligt.

Dagens instagrambild!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback