Mental träning

Publicerat av Jennie Börs den 27 Mars 2013 kl. 08:12 i Vardag
Igår var minst sagt en hektisk dag, det var bara att ta sig från punk A till punkt B till punkt C för att hinna med allt som dagen hade att erbjuda. Direkt efter skolan var det bara att ta sig hem för att byta om, när jag sedan kom till stallet tog jag med Miro ut på en promenad det första jag gjorde. Lagom till vi var färdiga var det hög tid för US's mötet att börja, ett möte som faktiskt flöt på riktigt bra utan för mycket sidospår. Vi fick en hel del sagt och åt dessutom utav min specialsockerkaka som var god.

Direkt efter mötet var det dags för nästa tillfälle av mental träningen. Fick en hel del tips som jag ska prova nu framöver så får vi se vilket resultat det ger. Mycket intressant och lärorikt var det i alla fall! När alla möten och träffar var slut för dagen fixade jag och Johanna slutligen det sista i stallet innan vi gick hem.

Nu väntar en sista skoldag innan jag tar påsklov!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback