Jumanji - 19 mars 2013

Publicerat av Jennie Börs den 19 Mars 2013 kl. 21:30 i Ridpass - Jumanji
Idag var jag ut på en strax över trettio minuter lång promenad med Jumanji, det blev en vända genom byn och ut på Nordalsvägen. Jumanji traskade på glatt med öronen framåt, han är lite annorlunda att promenera jämfört med Miro men det flöt på bra trots allt. På något sätt känns allting mycket coolare vilket det kanske också är, han skötte sig bra i alla fall och jag är nöjd med promenaden.

När vi kom till stallet gjorde jag lite stretchingövningar med honom. Han är än så länge inte riktigt hemma och vill gärna sparka iväg benen, därför fokuserade jag mest på att han skulle kunna hålla benen i rätt position utan att stretcha ut honom speciellt mycket.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback