Fyndshopping!

Publicerat av Jennie Börs den 30 Mars 2013 kl. 23:39 i
Idag tog vi oss en tur till City Gross för att kolla efter täcken, vi hade nämligen en rabattkupong på 50% på valfri produkt. Tyvärr gjorde vi inget fynd, det var till Jumanji som täcket var tänkt till men det fanns enbart ett täcke i rätt storlek men färgen var bara för hemsk.

Istället hittade jag ett marinblått schabrak från Hansbo, precis vad jag inte behövde. Jag har det senaste halvåret blivit helt såld på marinblått och brunt, så nu när Miro har en brun sadel hittar jag ständigt marinblå schabrak som jag vill köpa. Det blev enbart att kosta 100kr med rabattkupongen så då slog jag till, ett bra schabrak för lite pengar helt enkelt! Modellen gör dessutom att det kan användas såväl till hoppsadeln som dressyrsadeln, hur bra är inte det?

Jumanji fick även en Himalayasaltsten, den vanliga saltstenen rör han knappt så vi får väl se om den här är mer intressant. Värt att prova i alla fall!

Bjuder på en iPhonebild från dagens ridpass på schabraket. På bilden kan ni även se lite av magplattan som vi hittade på Norells i förra veckan och mina sprayade stigbyglar!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback