Strömsholm nästa!

Publicerat av Jennie Börs den 31 Januari 2013 kl. 09:07 i Vardag

Idag är jag ledig från skolan, för idag ska vi åka till Strömsholm för lite sadelkoll. Det gäller att välja sina tillfällen när man är ledig från skolan och idag är en relativt bra dag, så jag inte kommer missa speciellt mycket i skolväg.

Miro har breddat sig så dressyrsadeln har blivit för smal för honom, men förhoppningsvis ska det gå att åtgärda så att den ligger bra igen. Jumanjis hoppsadel ska kollas eftersom vi haft den i ett halv år nu ungefär och sedan ska vi även se om någon begagnad dressyrsadel kan passa herren. Vi får väl se hur det hela slutar, sadlar är verkligen en komplicerad historia för sig!


Kommentarer
Kommentar av: Andrietta Svärdh

Älskar den bilden!

Svar: Du är inte ensam! :)
Jennie Börs

2013-02-04 @ 20:21:02
Blogg: http://andriettajosefin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback