Snön faller och jag är ledig

Publicerat av Jennie Börs den 16 Januari 2013 kl. 10:41 i Vardag
Idag har vi Öppet Hus på skolan, vilket betyder att skolan inte börjar förens strax innan tre. För min del innebar det ledighet då det är Göranträning ikväll, inte tänker jag då missa en träning för att vara på skolan. Blir veckans andra träning av tre möjliga, det är nämligen projektträning nu på lördag. En vecka med tre träningar känns både bra och välbehövligt, så den här veckan blir en tränings- och promenadvecka för mig och Miro.

Nu har jag ganska många timmar framför mig innan det är dags att bege sig upp till stallet för att fixa. Innan dess är planerna att hinna med lite egen träning och skriva lite på en skoluppgift. Funderar även på om jag ska ta mig upp på läktaren för att titta på någon träning också, för en gångs skull hinner jag faktiskt med det. I vanliga fall brukar jag komma med andan i halsen från skolan innan träningen och efteråt har jag behövt stressa iväg på teorilektion eller US's möte.

Göranträning i våras. Gud vad jag längtar efter en användbar ridbana...

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback