Shoppingrunda

Publicerat av Jennie Börs den 03 Januari 2013 kl. 17:43 i Shopping
Idag har vi varit iväg på en shoppingrunda, med stopp på Sharpman, Mantorps Travshop och slutligen även Hööks. För tillfället är jag inne i en period (en period som faktiskt pågått väldigt länge om jag ska vara ärlig) där jag inte känner något behov att att shoppa någonting. Bra för ekonomin och platsen i garderoberna är det allt, men det känns lite tråkigt att inte shoppa. Allt jag som jag verkligen vill ha är dyrt och kommer ändå inte användas, därför känns det bra att spara på pengarna.

Tillbaka till shoppingrundan, det slutade i alla fall med ett väldigt oväntat köp. Ett schabrak från Hööks rea, jag som lovade mig själv för mer än två år sedan att aldrig handla fler schabrak därifrån. Nu blev det så i alla fall och jag är nöjd med köpet, ett ljusblått från "Punk Pony"-kollektionen! Kommer antagligen mest användas som hemmaschabrak, om inte Johanna känner för att sno det till annat ändamål. Sött är det i alla fall och kommer klä ponnyerna så fint.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback