Ny favorit

Publicerat av Jennie Börs den 06 Januari 2013 kl. 11:11 i Allt & inget
I fredags tillkom ytterligare ett iPhone-skal in i min samling och jag kan garantera att det här skalet kommer förbli min favorit för en tid framöver. Ett skal vars baksida fylls av utstrålning från min vackra och älskade ponnyprinsar, jag blir så otroligt glad av att bara titta på det.

Jag har länge funderat på ett egetdesignat skal bestående av en bild på Miro och Jumanji, men har backat lite på grund av priset (300:-). Precis när jag bestämt mig för att köpa ett trots allt fick jag ett mejl, som berättade att jag vunnit ett i Caroline Bågfeldts bloggtävling. En helt perfekt vinst som ledde till ett bra slutresultat, jag är bara så nöjd.

De senaste dagarna har jag försökt att göra skalet sig rättvist på bild, här nedan ser ni de mest lyckade resultaten. Jag är inte helt nöjd men bättre än iget i alla fall och helheten syns ju relativt bra trots allt!


Kommentarer
Kommentar av: Mimmi

Uuur coolt!! de e super fint!!! :)

Svar: Tack! Kan inte annat än hålla med :)
Jennie Börs

2013-01-07 @ 08:34:03
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback