Miro, min Miro

Publicerat av Jennie Börs den 26 Januari 2013 kl. 22:45 i Vardag
Allt i stallet fixades idag runt lunchtid, vilket betydde att jag var tvungen att ta mig en liten kvällsvisit. Som jag förutspådde hade Miro självklart gjort en noggrann spåninpackning som jag var tvungen att befria honom ifrån, därför fick det bli lite borstning till en början med och sedan lite mys efter det. Givetvis pussades även båda ponnyerna god natt innan jag gick hem.

Ibland är det så oerhört skönt att vara alldeles ensam i stallet, det är så lugnt och rogivande. Det är så underbart att bara få rensa hjärnan från allt annat och bara vara utan någon som ställer krav. En av de bästa medicinerna här i världen, helt klart. En timme för mig själv med Miro var precis vad som behövdes, jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom...


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback