Miro - 5 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 05 Januari 2013 kl. 21:21 i Ridpass - Miro
Gick ut på en promenad med honom idag med sällskap av Johanna som skrittade ut barbacka på Jumanji. Miro kändes väldig avspänd och skrittade på bra genom hel kroppen. Han tyckte dock att det var lite läskigt när de sköt puckar mot en vägg nere i byn, speciellt när han bara hörde smällar utan att förstå vart de kom ifrån. Det hanterades dock på ett bra sätt av honom och trots det kunde han lätt hitta tillbaka till sitt avspända ja igen. Avrundade allt med lite stretching som vanligt.

Har saknat honom och Jumanji trots att jag bara varit ifrån honom i tre dagar (var såklart tvungen att pussa hejdå innan jag åkte i onsdags också). Bästa ponnyprinsarna!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback