Miro - 29 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 29 Januari 2013 kl. 22:00 i Ridpass - Miro
Idag blev det en långpromenad tillsammans med Johanna och Jumanji. Vi var säkerligen ute i en 40-50 minuter, mysigt och härligt var det i alla fall. Miro kändes väldigt avslappnad idag, trampade verkligen på så att det kändes som att han var mjuk i hela kroppen och öronen var spikade framåt. När vi gick längs Norddalsvägen var det skidåkare på en av åkrarna som ponnyerna tyckte var väldigt spännande, Miro var dock duktig och spännde mest bara till och kunde sedan släppa det. Idag var det faktiskt Miro som var den mest coola herren, det händer inte ofta!

Väl hemma i stallet blev det givetvis stretching som alltid, även där kände jag av att han kändes mjuk och avslappnad i kroppen.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback