Miro - 27 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2013 kl. 22:06 i Ridpass - Miro
Idag skrittade och travade vi ut tillsammans med Johanna och Jumanji. Miro var idag väldigt spänd till en början, gick verkligen och tryckte ihop hela kroppen och skulle titta på allting. Fick därför underhålla honom massor för att få ut överlinjen och få igång skritten på honom, följande gjorde jag genom att rida lite förvända och rätvända bogen in och tagen bakdel, böjde och ställde. Tillslut började han slappna av mer och kunde då även börja arbeta ordentligt.

I traven kändes han fin, där kunde han verkligen slappna av och arbeta korrekt utan att krångla. Han kändes verkligen fin när han kunde slappna av och fokusera på mig istället för omgivningen, så jag är nöjd med dagens lilla pass.

Passar på att bjuda på några bilder från en liten uteritt som jag och Johanna gjorde innan jul, därav röda outfits. Så nej, dressyrsadel, lindor, vitt schbarak, vita ridbyxor, JW-hjälm och så vidare är inget vi brukar bära när vi är ute och rider, haha.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback