Miro - 24 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 24 Januari 2013 kl. 22:00 i Ridpass - Miro
Idag tog vi oss faktiskt en lite kortare tur uppsuttet, tillsammans med Johanna och Jumanji. Blev framför allt en skrittvända men även med lite trav. Miro var väldigt, väldigt pigg och glad idag kan jag säga. I traven var han verkligen med på noterna kan jag säga, fort skulle det gå! I övrigt kändes han fin, i skritten fick han arbetar ganska så fritt men han hittade en bra lägre form där bakbenen följde med. I traven blev det väl helt okej i alla fall, bromsade med mage för glatta livet för att få tillbaka honom och han hittade väl en relativt bra arbetsform.

Miro skötte sig i alla fall bra, men lite läskigt var det allt när de höll på att öppna gnisslade dörrar och grejer.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback