Miro - 17 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2013 kl. 21:13 i Ridpass - Miro
Idag var jag och Miro ute på promenad igen, i endast vårt eget sällskap. Mysigt var det som alltid och Miro skötte sig bra, traskade glatt även om han vid ett tillfälle förvandlades till en snygg hingst. Var väl ute i ungefär en halvtimme idag, har börjat gå en liten extra snoa som Miro för tillfället tycker är lite småläskig (där av hingsten) men jag tror att han snart kommer vänja sig vid den biten också. Gick även en extra vända förbi stallet när vi kom tillbaka då jag märkte att han var påväg att börja frusta och mycket riktigt, det kom några djupa frustningar strax därpå.

Väl inne stretschade jag honom och sedan var Miro tvungen att rulla sig, som alltid. Kom ytterligare några ordentliga frustningar därefter och även ett antal gäspningar. Rullningen är obligatorisk efter varje avslutad promenad eller avslutat ridpass, jag är stensäker på att han vill att matte ska bortsa på honom ytterligare en gång... ;)

En dammig men vacker sommarponny.
 
 
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Andrietta Svärdh

Sjukt fin Bild!

Svar: Tack! :)
Jennie Börs

2013-01-19 @ 19:31:18
Blogg: http://andriettajosefin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback