Miro - 13 januari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 14 Januari 2013 kl. 21:22 i Ridpass - Miro
Dagen blev inte riktigt som planerat, men Miro fick sig en promenad för det. Planen var från början att skritta och eventuellt trava ut en liten vända beroende på vad vi fann för väglag, men det slutade med att jag gick ut på en promenad själv istället.

Det blev en rätt så lång promenad, men det var så skönt att bara få gå ut på en rask promenad i mörkret under stjärnhimlen. Upptäckte att det fungerar fint att gå upp på Näs trots snön och utöver det blev det även en vända mot Norddalen. Miro traskade glatt på som vanligt.

När vi kom tillbaka ställde jag honom i duschspiltan och stretchade honom som vanligt. Tog även fram saxen och trimmade till hovskägg, kronränder, stubben mellan öronen samt allt småhår mellan ganascherna och neråt under hakan. En liten uppfräschning helt enkelt!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback