Gott nytt år!

Publicerat av Jennie Börs den 01 Januari 2013 kl. 00:00 i Vardag
Ett nytt år har precis börjat, ett år fyllt av nya överraskningar, utmaningar och händelser. Vad det kommer att bli kan jag inte sätta punkt för i just denna stund, det får framtiden utvisa.

Det går dock inte att undgå en tanke för 2013. Året som jag så länge fasat över från vissa perspektiv är nu här, mitt sista ponnyår. Vart har tiden tagit vägen egentligen, det känns som det var igår jag oroade mig för mitt sista b-ponnyår. Jag kommer verkligen göra allt för att det här året ska bli så bra som möjligt. Varenda sekund och minut ska jag ta vara på, för den här tiden kommer aldrig att komma tillbaka till mig.

Gott nytt år önskar jag er alla!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback