Pizzakväll med övernattning

Publicerat av Jennie Börs den 01 Februari 2013 kl. 23:41 i Vardag

Pizzakväll med övernattning är kvällen och nattens aktivitet. Började det hela med pizza till Spirit, sedan blev det lekar i ridhuset där det var allt från svarte man till höjdhoppning på schemat. Nu har vi äntligen blåst upp alla madrasser och alla ligger på plats på sina madrasser till andra filmen, Råttatouille.

Extra roligt att vi fått ett helt nytt gäng med oss, med en betydligt yngre generation än innan. Lite annorlunda mot hur det varit innan, men allt här blivit bra trots allt. :)

I natt väntas sömn på en lite för mjuk madrass, men någon gång ibland får det vara värt det! Men ont i kroppen kommer jag ha imorgon, haha.


Kommentarer
Kommentar av: Ponnydressyr - Sara

Grymt fin blogg! Jag har också en newforest ponny, här kommer jag nog kika in oftare.

Kram :)

Svar: Tack så mycket! Roligt att du hittade hit. :)
Jennie Börs

2013-02-02 @ 11:43:50
Blogg: http://ponnydressyr.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback