Möteshelg

Publicerat av Jennie Börs den 18 Februari 2013 kl. 22:00 i Vardag
Helgen gick minst sagt i ett mötesmönster. På fredagen började det hela med hästägarmöte som framför allt inriktade sig på att bestämma vårens kommande jourhelger och även lite annan allmän info. Lördagen bjöd på tävlingsmöte samt årsmöte för stora styrelsen, efter det hela var vi även kvar på klubbmiddagen. Melodifestivalen i Säters stora biosalong bjöds det även på för den som ville, jag höll mig dock ifrån det specktaklet. På söndagen avslutades det hela med US's årsmöte samt ett vanligt möte efter det, mycket mötande med andra ord.

I lördags hade jag även stalltjänst, kändes lite galet att ha det en annan gång än när vi har jour men det fungerade bra och flöt på bra trots allt. Samtidigt gick även Hjärtehoppet av stapeln, Johanna och Jumanji var givetvis med och deltog. Resultat och bilder tänkte jag publicera under morgondagen, så för den som vill hålla utkik på det bör scrolla ner lite extra då eftersom jag kommer publicera det på lördagens datum. Söndagen gick i pluggandet, eller snarare läsandets tecken, då jag inte riktigt fördelat ut läsningen av en bok jämt och fördelat.

Mellan varven av läsningen i söndags bakade jag även cupcake till årsmötet. Det är verkligen superroligt att baka och cupcakes är verkligen bland det roligaste. Det finns så mycket valmöjligheter på smaker och färg, helt underbart att kunna mixa och matcha som man vill med allt. Den dagen jag slutar med hästar (inte för att planerna finns i dagsläget) ska jag nog satsa på en karriär inom cupcakesbakning...

Bjuder på en Instagrambild på cupcakesen.

Kommentarer
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej! Jag undrar om du tog några bilder på mig & Daisy under hjärtehoppet? Skulle isåfall vara jätte snällt om du ville skicka dom till mig. Tack;)

Svar: Hej! Tyvärr har jag inte bilder på några andra ekipage än Johanna och Jumanji, hade stalljour så hade bara tillfälle att fota när jag smet in på läktaren för att titta på dem. :(
Jennie Börs

2013-02-19 @ 22:38:59
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback