Morgonvimmel

Publicerat av Jennie Börs den 26 Februari 2013 kl. 10:45 i Vardag
Mina planer om att få sova lite längre i morse blev ganska snart förstörda, men å andra sidan är det ganska skönt att kunna vara vaken och bara ta det lugnt också. Jag har nu ägnat några vakna timmar åt att läsa ikapp bloggar, redigerat bilder, ätit frukost och tittat på lite serie.

Nu är det snart dags att bege sig mot stallet, vädret är inte lika soligt och fint som igår men jag och Jumanji ska ändå avnjuta en mysig ritt utomhus. Innan dess väntar dock en träning på Miro för Pernilla, blir att ta det lite lugnare eftersom han vilat men det känns skönt att ha två ögon från backen på sig. Har planerat att träna i hoppsadeln(!) trots att det är dressyr som gäller, även det känns lite nostalgiskt eftersom det var där jag och Miro började vår karriär på dressyrträning och dressyrbanan.

Utöver ridningen ska även stallet fixas, så några timmar i stallet har jag allt att vänta mig nu men inget mig emot precis, om man säger så.

Alltså nej, det här var inte igår precis!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback