Miro - 22 februari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 22 Februari 2013 kl. 22:19 i Ridpass - Miro
Idag var vi ute och promenerade igen, var ute i en 40 minuter även idag. Miro var en snäll promenadponny även idag, avslappnad, positiv och gjorde det han skulle. Visst spände han till några gånger men sedan släpper han det igen, precis som det ska vara helt enkelt.

Vi gick den vanligase vändan, genom Dalsbyn, bort en bit på Norddalsvägen för att sedan vända och gå genom Dalsbyn hem igen. På Norddalsvägen gick jag lite i snirklar över vägen, på bortvägen gick jag på hans vänstra sida och när vi vända tillbaka bytte jag sida och gick på den högra istället för lite variation. Lät honom även sträcka ut ordentligt.

Duktig ponny som skötte sig utmärkt och gjorde det han skulle. I stallet stretchade vi i vanlig ordning.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback