Miro - 21 februari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 21 Februari 2013 kl. 22:39 i Ridpass - Miro
Vi promenerade i 40 minuter idag, blev bara i trakterna kring anläggningen då jag lät honom vila från bett i munnen. Gick lite här och var, på vägen utanfrån, runt själva anläggningen och in på alla små "till hagen"-vägar vilket faktiskt blir en bit. Vid två tillfällen la jag även tydliga serpentinbågar några på transportparkeringen, eftersom massören tyckte jag skulle låta honom få gå i lite sådan böjning.

Miro var idag en glad och nöjd promenadponny igen, njöt av stunden och var positiv. Lyssnade bra på alla signaler som jag gav honom och traskade på avspänt och fint. Avslutade givetvis det hela med stretching.

Kommentarer
Kommentar av: bella

Hej!
Shiiiit vilken fin design! Hittade din blogg genom henrikbarry.se och jag kommer fortsätta klicka in här på din blogg:D
Är det du som har gjort designen? Isånnafall är du riktigt duktig
kramizar

kolla min blogg ifall du har tid, lämna gärna en liten kommentar om du vill.

Svar: Hej! Tack så mycket, roligt att du hittade in här och vill fortsätta göra det. :) Ja, jag har gjort designen själv, tack så mycket! Kram. :)
Jennie Börs

2013-02-22 @ 11:52:07
Blogg: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se
Kommentar av: bella

Du har inte lust att göra en åt mig? ;) min header är verkligen inte så fin..

Jag undrar hur du har gjort alla kategorier oxå och hur du har fått dom med runda hörn?

Svar: Tyvärr finns inte tiden till att göra designer till andra, men kommer eventuellt att lotta ut min nuvarande design när jag fått ihop en ny. :) Så håll utkik, har tyvärr ingen uppfattning om hur lång tid det kommer dröja tills dess. :) Alla runda hörn som finns på bloggen är bilder som jag kodat in i kodmallen, finns en CCS-kod även för stilmallen men den fungerar tyvärr inte i alla webbläsare!
Jennie Börs

2013-02-22 @ 19:07:14
Blogg: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback