Miro - 19 februari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 19 Februari 2013 kl. 22:00 i Ridpass - Miro
Sista promenaden inför massagebesöket blev det idag och bara för att jag berömde Miro igår över att han var en duktig promenadhäst igår, bevisade han motsatsen idag. Till en början var han väldig ofokuserad, kastade sig för att han blev rädd utan att jag kunde se något att bli rädd för och så vidare. När vi kom ut till Norddalsvägen blev fokuset från hans sida bättre i alla fall och det höll sedan i sig.

Promenaden blev en 40 minuter lång och den var som vanligt mysig, även om Miro krånglade lite. Kändes som att han tillslut kunde komma till ro och arbetade som jag vill att han ska arbeta. När vi kom tillbaka blev det som vanligt lite stretching.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback