Hjärtehoppet: 16 februari 2013

Publicerat av Jennie Börs den 16 Februari 2013 kl. 19:00 i Tävling
Idag var det dags för årets Hjärtehopp och givetvis var Johanna med och deltog. Johanna fortsatte att ta det säkra för det osäkra och gick därför ner i höjd, det är lika bra att passa på när möjligheten finns!

70cm (LD-10)
Jumanji var pigg, glad och laddad vill jag lova, ville inte alls stå och vänta på sin tur innan start. Själva banhoppningen gick sedan som ett rinnande vatten, allting flöt på och de nollade grunden. Omhoppningen nollade de också, Johanna var dock lite sur på sig själv för att hon glömde bort vart sista hindret låg, vilket bidrog till att vägen dit blev lite oplanerad och så vidare. Men huvudsaken är i dagens läge att de kommer över hindren, vilket de gjorde med god marginal!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback