Hit och dit, fram och tillbaka

Publicerat av Jennie Börs den 27 Februari 2013 kl. 16:58 i Vardag

Idag gick jag upp till stallet vid tolvtiden, vädret var helt underbart! Solen lyste och värmde verkligen upp, var runt 20 grader där den verkligen låg och gassade på.

Jag var därför ner och tog av ponnyerna sina täcken när jag kom till stallet, skönt för dem att gå utan nu efter en lång vinter. Hade dessutom kameran med för att ta lite bilder, men minneskortet hade jag glömt hemma, typiskt. Mockade därför och fixade lite i stallet istället, innan jag gick hem och åt.

Var sedan upp till stallet igen, med minneskortet. Var ute i säkert en timme och fotade i det fina vädret, lekte med motljuset och bara fotade allmänt vardagliga bilder i hagen. Resultatet kommer givetvis senare.

Fixade därefter det sista i stallet, nu sitter jag hemma igen. Snart bär det dock av till stallet igen, Miro ska promeneras innan det är dags för dagens hopplektion, på Jumanji!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback