Fredagsfrisering

Publicerat av Jennie Börs den 08 Februari 2013 kl. 21:27 i
Idag har Miro vilat, gick bara upp till stallet för att mocka och lite sådant. Väl på plats fick jag dock för mig att det var ett ypperligt tillfälle för lite manfrisering eftersom tiden ändå fanns. Sagt och gjort tog jag fram mina saxar och satte igång, tog dock bara av några centimeter. Längden vill jag behålla tills det är dags för knoppar, nu är den nästan lite i kortaste laget menå andra sidan hinner den växa ut lite tills det är dags. Manen fick sig i alla fall en liten uppfräschning och när jag ändå var igång trimmade jag subben bakom öronen, den växer verkligen som ogräs.

Iphonebilder från dagen.

Kommentarer
Kommentar av: Ebba

Snyggt det blev! :D

Svar: Tack! :)
Jennie Börs

2013-02-09 @ 14:53:56
Blogg: http://olssonebba.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback