Äntligen anmäld!

Publicerat av Jennie Börs den 07 Februari 2013 kl. 16:45 i Allt & inget
Nu har äntligen anmält mig till årets första planerade tävling, som går av stapeln om strax över en månad. Vi har inte tagit oss ann att fixa med alla licenser (det vill säga, uppdatera ponnyernas och betala våra) förens i helgen men nu är allt sådant löst och det är bara att börja anmäla.

Blir att rida en LB:1 som jag nämnde tidigare bara för att få en mjukstart där vi bara kan känna lite på banan och komma igång. Jag har satt upp små mål för årets första start som jag hoppas att vi ska uppfylla, inga stora eller krävande mål utan snarare tillräckligt för att komma igång skulle jag vilja säga. Har inte ridit LB sedan i början av oktober, känns helmystiskt men det programet kan jag i sömnen skulle jag vilja säga. Jag hoppas i alla fall på att vädret är på rätt sida för att framridningsmöjligheterna ska bli så bra som möjligt.

Jag är riktigt taggad på att tävla, det verkligen kliar i hela kroppen på mig. I helgen får jag i alla fall lugna mina tävlingsnerver något när Johanna ska hoppa Pay & Jump med Jumanji i Åsebo. Saknar verkligen tävlingarna, stämningen och allt som hör till.

Två bilder från prisutdelningen i LC:1 när senast vi tävlade i Svärdsjö, dvs. förra våren.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback