You've either got or you haven't got style

Publicerat av Jennie Börs den 07 December 2013 kl. 23:04 i Vardag
Ikväll har två av mina kusiner varit här eftersom de ska sova här inatt. Mot kvällen följde Filippa med mig och Johanna upp till stallet eftersom Johanna skulle rida. Under tiden som hon red fixade jag och Filippa med Jumanjis mat och sedan blev det lite ponnymys och ponnypyssel med Miro. Miro stod som ett ljus och bara njöt, vem vet, kanske tror han att det är tävling på G när han fick sova med fläta i svansen och pannluggen? (Visserligen var det några år sedan han sov med flätor, fixar ju alltid allt sådant på själva tävlingsdagen.)

Riktigt duktig är hon på att göra fiskbensflätor!

Resten av kvällen har jag ägnat åt att blinda Filippas hjälm, så nu blänker den nog mest i stallet framöver. Riktigt pillerjobb är det allt, men jag lyckades göra både ett hjärta och en stjärna på beställning. Hon har helt själv bestämt vart alla diamanter (givet vis är det diamanter!) ska sitta och tänk vad lite blingbling kan göra!

En sånhär JOFA-hjälm skulle jag också ha velat haft när jag var liten!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback