Why does it not work?

Publicerat av Jennie Börs den 07 December 2013 kl. 23:33 i Allt & inget
Ibland tycker jag inte om HTML-koder, speciellt inte när de inte fungerar som de ska (eller som jag vill). Jag har upptäckt att mitt egenistrallerade typsnitt som ska synas i rubriker och menyrubriker har slutat att fungera, vilket är väldigt störande då det förstör hela designens utseende. Nu ser det bara konstigt ut eftersom det typsnittet som blir istället för det första är alldeles för stort och för det andra är det inte på långa vägar lika fint.
 
Jag ska försöka återgärda skadan så snart det bara går! Tror jag vet vart felet ligger så behöver hitta en ny sida att ladda upp typsnittsfilen på bara, förhoppningsvis kan jag lösa det under måndagen. Tills dess får nu har överseende över att det är lite knasigt.

EDIT: Problemet är nu åtgärdat genom att filerna är uppladdade på en ny sida som "kommunicerar" bättre till bloggen!

Kommentarer
Kommentar av: Tuuli Elmgren

Nu fungerar det för mig, jag ser det 'rätta' typsnittet (:

Svar: Jag har åtgärdat problemet under dagen genom att ladda upp typsnittsfilerna på en ny sida, så nu ska det fungera igen! Bra att det syns för andra än mig i alla fall :)
Jennie Börs

2013-12-09 @ 20:46:57
Blogg: http://tuulielmgren.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback