Rockin around the christmas tree

Publicerat av Jennie Börs den 22 December 2013 kl. 10:00 i Allt & inget
Idag är det julklappshoppning på klubben, precis som inför varje jul. Något som känns lite konstigt är att jag inte kommer vara på plats eftersom jag jobbar 07-15 idag. Det känns faktiskt tråkigt att missa det hela för även om jag inte själv deltagit de senaste åren är det ändå otroligt mysigt och Johanna ska dessutom hoppa med båda ponnyerna i år.

Jag håller i alla fall alla tummen för Johanna och Miro under deras två starter! Hinner i alla fall hem tills det är dags för Johanna och Jumanjis start, så lite julklappshoppningsstämning får jag i alla fall ta del av.

Här kommer ett litet urval av julklapphoppningsminnen.

Jag och Blacky 2007, vi vann stilhoppningen i 60/70cm.


Jag och Harley 2009, felfria i 60cm.


Johanna och Miro 2010, deras första klubbhoppning. Felfria i 60cm.


Johanna och Evita 2011, här i deras 90cm debut som de nollade.

Johanna och Jumanji 2012, de vann stilhoppningen i 80cm.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback