It has come to an end

Publicerat av Jennie Börs den 01 December 2013 kl. 23:03 i Vardag
Nu sitter jag i bilen påväg hem från Stockholm. Jag och Johanna har haft en bra dag inne i Globen där vi fått se mycket bra ridning, körning och även lite show. Underbart att samla på sig så mycket inspiration, då inte bara från küren även om den enligt mig var dagens höjdpunkt. Även idag hann vi med något varv inne på mässan men vi kom ut därifrån tomhänta. Småtittade efter snygga schabrak i svart och brunt (kombinerat eller enskilt) men hittade inget som föll mig helt i smaken.

Det kändes faktiskt lite tråkigt att det här var sista året i Globen, jag har funnits på plats vid någon show under alla år sedan 2007. Tack för alla upplevelser genom åren Globen, det finns många minnen sparade i både bildformat och på näthinnan! Å andra sidan ser jag fram emot att få se vad Friens Arena har att erbjuda, för jag lovar att jag kommer befinna mig där!


Nu sitter jag i bilen påväg hem från Stockholm. Jag och Johanna har haft en bra dag inne i Globen där vi fått se mycket bra ridning, körning och även lite show. Underbart att samla på sig så mycket inspiration, då inte bara från küren även om den enligt mig var dagens höjdpunkt. Även idag hann vi med något varv inne på mässan men vi kom ut därifrån tomhänta. Småtittade efter snygga schabrak i svart och brunt (kombinerat eller enskilt) men hittade inget som föll mig helt i smaken.

Det kändes faktiskt lite tråkigt att det här var sista året i Globen, jag har funnits på plats vid någon show under alla år sedan 2007. Tack för alla upplevelser genom åren Globen, det finns många minnen sparade i både bildformat och på näthinnan! Å andra sidan ser jag fram emot att få se vad Friens Arena har att erbjuda, för jag lovar att jag kommer befinna mig där!


Imorgon får jag äntligen pussa på mina små prinsar igen, jag har saknat ihjäl mig efter små glada ponnyöron och pussfläcksmular. Först ska jag till skolan bara, klockan ringer vid 06.00 imorgon, och vi är hemma runt 01.00 skulle jag tro, så jag är nog lagom pigg och glad.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback