I like it here

Publicerat av Jennie Börs den 20 December 2013 kl. 18:32 i Vardag
Miro hälsar att det här nya stallet inte är så dumt, här får man nämligen halm att tugga på! Det blev ju orättvist om alla hästar utom Miro fick stå och tugga... Det verkar fungera bra nu i alla fall så vi hoppas på att det håller i sig.

Idag när jag mockade fick jag dessutom förstärkning. En hel liten armé stod utanför och beskådade den söta lilla "nykomlingen", jag fick dessutom hjälp med att både kratta, lägga upp hö i krubban och att köra ut skottkärran. Miro fick även många klappar innan boxdörren stängdes igen. Han verkade inte besviken över uppmärksamheten.


Nu är det dags att borsta och göra oss klara för lite lättare jogging efter gårdagens dressyrpass!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback